Retouraanvraag
Tijdens de inkoop en aflevering bij ons magazijn kijken wij onze producten goed na op kwaliteit, beschadigingen en verpakkingen. Mocht u toch af willen zien van uw aankoop, kan dat binnen 30 dagen. Deze afkoelingsperiode gaat in op de dag van ontvangst van het pakket.
Als u artikel(en) wilt terugsturen vragen wij u telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice op +31 (0)165 557 588 of via e-mail naar [email protected]. Eventuele kosten voor de retourzending dient u zelf te betalen. Achteraf wordt bekeken of u voor vergoeding in aanmerking komt.
Wegens zomersluiting zijn wij gesloten van 11 t/m 20 augustus 2025. Bestellingen en berichten die in deze periode binnenkomen, worden direct daarna in behandeling genomen. Ook retourpakketten kunnen niet in ontvangst worden genomen, houdt u daar rekening mee met het verzenden van uw pakket, dit om te voorkomen dat het pakket weer terugkomt naar u.
Retourproces:
- Uw artikel(en) bevallen niet of zijn onjuist geleverd. Neem contact met ons op.
- Zorg er altijd voor dat u voorzichtig met de artikelen omgaat.
- Artikelen worden alleen terug genomen mits deze onbeschadigd zijn en voorzichtig zijn behandeld.
- Zodra u reactie heeft gekregen van onze klantenservice met het behorende RET nummer dient u de artikelen goed verpakt terug te sturen. (dit kan bijvoorbeeld in veel gevallen met een plastic vuilniszak die goed dichtgeplakt zit)
- Zorg ervoor dat u bij het verzenden van het pakket niet te veel betaald. Daarnaast dient u uw track & trace nummer goed te bewaren (zo kunt u aantonen dat u het pakket geretourneerd heeft)
U kunt hier ons retourformulier downloaden.