Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »

Retouraanvraag

Tijdens de inkoop en aflevering bij ons magazijn kijken wij onze producten goed na op kwaliteit, beschadigingen en verpakkingen. Mocht u toch af willen zien van uw aankoop, kan dat binnen 30 dagen. Deze afkoelingsperiode gaat in op de dag van ontvangst van het pakket. 

Als u artikel(en) wilt terugsturen vragen wij u telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice op +31 (0)165 557 588 of via e-mail naar [email protected]. Eventuele kosten voor de retourzending dient u zelf te betalen. Achteraf wordt bekeken of u voor vergoeding in aanmerking komt.

Retourproces:

  1. Uw artikel(en) bevallen niet of zijn onjuist geleverd. Neem contact met ons op.
  2. Zorg er altijd voor dat u voorzichtig met de artikelen omgaat.
  3. Artikelen worden alleen terug genomen mits deze onbeschadigd zijn en voorzichtig zijn behandeld.
  4. Zodra u reactie heeft gekregen van onze klantenservice met het behorende RET nummer dient u de artikelen goed verpakt terug te sturen. (dit kan bijvoorbeeld in veel gevallen met een plastic vuilniszak die goed dichtgeplakt zit)
  5. Zorg ervoor dat u bij het verzenden van het pakket niet te veel betaald, bijvoorbeeld € 7,25 euro bij PostNL. Daarnaast dient u uw track & trace nummer goed te bewaren (zo kunt u aantonen dat u het pakket geretourneerd heeft)

U kunt hier ons retourformulier downloaden.